Praktijk

coronavirus en onze praktijk

Wij zijn en blijven bereikbaar voor telefonisch advies en video-consulten.

Op maandag 23 maart heeft het kabinet de maatregelen om het coronavirus onder controle te krijgen aangescherpt. Naar aanleiding hiervan heeft onze beroepsvereniging (KNGF) besloten dat het niet langer verantwoord is voor fysiotherapeuten om hun patiënten face-to-face of hands-on te behandelen. Wij maken daarom vanaf nu gebruik van telefonische en video-consulten.

Heeft u houdings- of bewegingsgerelateerde klachten, bent u bijvoorbeeld recent geopereerd en wilt u weer in beweging komen, of vraagt u zich af hoe u in tijden van corona uw oefeningen kunt blijven doen: neem contact met ons op, dan adviseren wij u graag. Ook voor bekkenfysiotherapie en psychosomatische fysiotherapie kunnen wij u online behandelen.

Bel uw behandelend fysiotherapeut, bel de praktijk op 070-3654383, of mail ons op info@fysiogoudenregen.nl

waarom fysiotherapie goudenregen?

Snel op de fiets een boodschap halen. Even die boodschappen naar boven sjouwen. Fietsen, lopen, bukken, tillen, daar denkt u eigenlijk niet bij na. Tot het moment dat u last krijgt van een zeurende knie, pijn in uw rug of uw chronische ziekte… Herkenbaar? U vraagt zich af hoe u snel weer alles kunt doen wat u voorheen deed. Of hoe u zo goed mogelijk blijft bewegen ondanks uw chronische ziekte.

Bij Fysiotherapie Goudenregen kunnen we u hierbij helpen. En we vinden het belangrijk dat in nauw overleg met u te doen: samen bepalen we wat belangrijk voor u is en maken we een op u persoonlijk toegesneden behandelplan. Zo zorgen we dat u (weer) optimaal kunt bewegen.

De eerste afspraak

Sinds 2006 is fysiotherapie direct toegankelijk. Volgens de wet Directe Toegankelijkheid Fysiotherapie (DTF) is een verwijzing van uw (huis-)arts niet meer noodzakelijk en kunt u direct bij de fysiotherapeut terecht.

Als u zonder verwijsbrief komt, voeren wij eerst een screening uit om te bepalen of u met uw klachten bij de fysiotherapeut aan het juiste adres bent. Als dat niet zo is, verwijzen wij u naar uw huisarts. Als u klachten wél in aanmerking komen voor fysiotherapeutische behandeling volgen een intake-gesprek en onderzoek en stellen wij samen met u een behandelplan op.

Neemt u bij uw eerste afspraak aub mee:

• een geldig legitimatiebewijs
  • een grote handdoek
  • de verwijsbrief (indien van toepassing)
ADRES   Goudenregenstraat 244   2565 GD  Den Haag  |  E-MAIL   info@fysiogoudenregen.nl   |   TELEFOON   070 – 3654383

website design door MIN-studio
ADRES